zondag 17 juni 2018

Vakantie - Oppe winckel

Wat hadden we een  heerlijk midweekse naar Posterholt. We verbleven in het, goed aangepaste, vakantie appartement  van Oppe winckel.

Bij aankomst werden we door Marianne verwelkomd met koffie  en een heerlijke stuk Limburgse vlaai.
We wandelde door het mooie Limburgse landschap, survivalde door Nationaal park de Meinweg en zaten natuurlijk vast in het mulle zand 😅
Gelukkig konden we met de wandelkaart kaart als "rij plaat" en de duw kracht van mijn wandelmaatje weer los komen. De 2 kilometer die daarop volgde moet u zich zo voorstellen....Ik in volle vaart door het zachte zand van hard stuk naar hard stuk.  Mijn vriendin met Kaiko rende achter mij aan om, als ik weer vast dreigde te komen zitten.....een duw mee te geven. Zij had haar workout wel gehad voor die dag. We waren blij dat we bij de verharde weg kwamen maar het was een geweldig mooi stuk 😁
Krullenbol vermaakte zich ook super, rennend door het bos of heerlijk scharrelen en spelen op de binnenplaats. Allemaal andere luchtjes....uren snuffelen.....heerlijk! ( en ook zo mooi om te zien dat hij in een vreemde omgeving gewoon doorwerkt!)

Een korte impressie van deze dagen.


3 opmerkingen:

  1. Hé lieve vakantiegangers!

    Wat een leuke blog en gaaf filmpje! Het maakt me trots op Oppe Winckel!

    Bedankt dat jullie er waren en voor dit mooie herinnering filmpje en blog.

    Xxx Marianne Hassink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar een wandelkaart al niet handig voor is!
    Erg leuke foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen