vrijdag 10 mei 2019

Publiciteit


De publiciteit rondom Buddy viert weer hoogtij. 😙

Maandag 13 mei om 20.25 is de film op NPO 2 te zien.
Gidsen en kranten staan er vol mee.

Vier bijzondere artikelen wil ik er hier uitlichten.







Buddy

‘Het is raar maar waar,’ zei ze, ‘het lijkt wel of ik meer verdriet heb van het overlijden van mijn hond dan van een vriend die vorig jaar is overleden. Dit gemis had ik niet verwacht. Ik durf er bijna niet over te praten, mensen zullen het vreemd vinden, maar ik had het gevoel dat […]
Het bericht Buddy verscheen eerst op Langszij hulpverlening



Linda.nl

HULPHOND KAIKO HELPT ERNA (63) MET ÁLLES: VAN INJECTIES TOEDIENEN TOT OMDRAAIEN IN BED
 

In ‘2Doc: Buddy’ (EO) vertelt Heddy Honigmann het verhaal van zes honden die onmisbaar zijn voor hun baasjes. Zoals Kaiko, die Erna bij de meest uiteenlopende dingen helpt.






Met het oog op morgen




ster allures.... nee hoor...ik slaap

1 opmerking:

  1. Net de documentaire gezien; genoten van de inkijkjes in de diverse ondersteunende rollen van deze geweldige 'mantelzorgers'.
    Vooral mooi om u en Kaiko aan het werk te zien; uw respect en dankbaarheid naar Kaiko trof mij. Dank voor dit inkijkje en ik hoop dat mede hierdoor er meer begrip zal komen voor hoe belangrijk een hulphond is en dat het geen 'smoesje' is....

    BeantwoordenVerwijderen