donderdag 9 mei 2019

Drone

Voor de film Buddy werden er ook opnames gemaakt op het strand, met een drone!
Zoals iedereen weet wordt er meer niet, dan wel uitgezonden 😄 van alles wat gefilmd wordt.
Voor één minuut wordt er geloof ik meer dan een uur gefilmd...

Deze drone beelden werden niet gebruikt. Ik kreeg ze wel toegestuurd en nam er dit stukje uit.

Zoals vrienden van mij weten is het strand een zeer belangrijke plek voor me. Dat is een plek waar ik rust vind, daar kan ik mijn verdriet kwijt...en mijn gedachte ordenen.

En krullenbol, die vindt het strand geweldig!!

Het lied van Wim Sonneveld, de zee, raakt mij altijd weer.
We zongen het op ons koor en Isabelle zong het voor mij in, onder begeleiding van Jeroen. ( dank 💗)


De zee



Een drone gaat  hard....maar niet hard genoeg om Kaiko bij te houden....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten