vrijdag 31 oktober 2014

Slapend werken


Zoals de meeste van u misschien wel weten helpt Kaiko mij ook met het signaleren van mijn spasmes. Vaak voelt hij het al eerder aankomen dan ik zelf en dan gaat hij,afhankelijk van of ik bed lig of in de stoel zit, tegen mij aanliggen of hangen. Door zijn warmte en tegendruk worden de spasmes niet meer zo heftig als voorheen
Gisterenavond spande wel de kroon, ik lag rustig naar maestro te kijken en Kaiko lag in zijn mand in diepe slaap een bos om te zagen. Opeens hoeps daar kwam hij aan. Eerst even kop op bed, een poot over mijn benen en na mijn :" ok... Is het weer zover " sprong hij rustig op bed en ging tegen mijn benen aan liggen. Maar tot mijn stomme verbazing draaide hij zich meteen ook op zijn rug en daar lag hij volledig ontspannen zo..
Ergonomische verantwoorde werkhouding? 
Tja... Niemand zou toch geloven als ze deze foto zagen dat dit een Hulphond aan het werk is...

1 opmerking:

  1. Prachtig mooi zoals jij hiermee geholpen wordt.
    Wat een kanjer heb jij toch!

    Bewonderende groet,

    BeantwoordenVerwijderen