zaterdag 27 juni 2020

"Eripiendo Victoriae Prosum"



"Eripiendo Victoriae Prosum"



“Helpende dien ik de overwinning” werd er net aangehaald door: Maaike, militair medische dienst. 

10 jaar geleden stond ze in Afghanistan en hielp daar slachtoffers die op een bermbom waren gereden. 

Afgelopen maanden hielp zij op de corona afdeling. Helpend!


En indrukwekkend verhaal.


Overwinnend, overwinnend in oorlogstijd, maar ook in het gewone  leven. We kennen we het op, een eigen manier, toch allemaal.


Maar vandaag op Veteranendag denken we aan die mannen en vrouwen die zich inzetten voor vrijheid, waar dan ook.

Ver weg of dichtbij. 

Sommige lopen helaas een forse PTSS op door alles wat ze hebben mee gemaakt. 


En dan, dan kan een hulphond weer vrijheid  terug geven! 


Daarom ben ik zo dankbaar dat ik mee mag lopen in dit bijzondere jaar 2020 met Walk4Veterans.


Want ik weet, ook al is het een hele andere situatie waar ik mij in bevind, hoeveel vrijheid hulphond Kaiko mij geeft! 


Er is al een veelvoud van €75,00 aan sponsorgeld!  Ook de eerste 75 km zitten erop voor Kaiko en mij...  en we lopen een veelvoud van 75! 


Nog 72 dagen te gaan dus tijd genoeg 😘


https://www.walk4veterans.nl/doneer/deelnemer/736







Geen opmerkingen:

Een reactie posten