dinsdag 15 oktober 2019

Uren, dagen, maanden, jaren

Uren, dagen, maanden, jaren
vliegen als een schaduw heen

Een liedje wat wij op school leerde bij Godsdienst onderwijs....

Toen, zong ik het  in een hele andere context maar die eerste twee regels van dit lied...die komen regelmatig terug.

De uren..  de dagen, de maanden... ze vliegen voorbij. Maar ook de jaren.


Krullenbol al weer 8 jaar oud geworden. 




Mijmerend over de afgelopen zeven jaren die hij bij me is, komt er een golf van dankbaarheid over mij heen.
Wat een heerlijke hond heb ik er toch aan!
Gezellig, vrolijk en hard werkend.

We maakte samen veel  mee. 

Mooie, verdrietige,vrolijke, en bijzonder momenten.

 De onafhankelijkheid die hij mij geeft ( in vergelijking met Boris mijn eerste hond, doet hij echt heel veel meer)

Hij zorgt voor  zelfstandigheid, vrijheid... 

Het onderwerp van deze blog ligt heerlijk te slapen.. Een  botje, uitgelaten worden, een knuffel, hij is snel tevreden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten