vrijdag 31 maart 2017

Zomertijd


De zomertijd is weer ingegaan en iedereen geniet van en hele mooie zomerse week. In de avond is het lekker langer licht. De kinderen willen nog niet meteen gaan slapen maar ook volwassenen zijn wat uit het ritme. Toch is bijna iedereen blij  met de zomertijd.


De zomertijd is hier ook altijd een weekje van even wennen. Zoals de meeste wel weten  draait Kaiko mij drie keer per nacht om in bed. En wel om ,één, drie en vijf uur.

Meestal ben ik bedacht op het feit dat de zomertijd is ingegaan en de gevolgen voor de zorg....maar dit jaar eerlijk gezegd niet helemaal.
Zondagavond ging ik naar bed en sliep al snel. Voor ik het wist stond er een hondenkop voor mijn neus en begon aan mijn nachthemd te trekken. Wat sacherijnig keek ik hem aan en zei: "joh ben je van slag, het is nog veel te vroeg om te draaien, het is pas 12 uur "

Snel viel ik weer in slaap.  maar... toen werd wakker om 2.00 uur omdat er weer een krullenbol naast me stond :-)
Toen viel het kwartje ... Zomertijd!

Langzaam aan gaan we deze week weer naar de gewone tijden toe.
Bijzonder hoe trouw een hond in tijd kan zijn.


1 opmerking: