maandag 10 augustus 2015

Zomer

De zomer is in volle gang en wij genieten met volle teugen. Veel activiteiten liggen stil en het is heerlijk om buiten te vertoeven. Een zomerse middag in het Amsterdamse bos bijvoorbeeld, met als afsluiting een heerlijke pannenkoek, Dat is feest voor allemaal!
De wandeling voerde door het bos en langs de Bosbaan. Aan het eind van de Bosbaan staat een fonteintje waar de fanatieke trimmer zijn dorst kan lessen. Ik had Kaiko al een paar keer naar het water van de Bosbaan zien kijken, dat zijn van die momenten dat ik denk: " Blijft hij droog of hoor ik een plons. (Hij is nog maar één keer in al die tijd echt het water ingedoken en dat was een ongelukje. Jagend achter een vogel aan lag hij er opeens in het water en keek mij heel verbaasd aan toen hij drijf nat was. Binnen een tel was hij er toen ook weer uit.)

Maar wat doe je als je dorst hebt? Al het water wat we bij ons hadden op is? ...
Hij liep keurig voor me uit en ik hoorde geen plons :-).
Vlak voor het einde van de Bosbaan zet hij het op een lopen, en ja hoor daar stond meneer recht op tegen het fonteintje aan,  te lebberen aan het water.

Veel passanten maakte een foto want dat was toch wel een prachtig gezicht een hulphond die zichzelf water geeft!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten