vrijdag 5 juli 2013

Touwtjes Fobie??

Volgens mij heeft mijn vrouwtjes een touwtjes fobie. Eerst hangen er overal in huis aan deuren, laatjes, kastjes, de oven, het licht enz. enz. Overal touwtjes . o.k ik trek graag dus kom maar op met al die touwtjes. Van de week stapte we in de auto, op naar het aanpassingsbedrijf in Amsterdam. Nu ken die garage wel want daar nam ik samen met vrouwtje de sleutels in ontvangst van onze nieuwe auto een paar maanden geleden . Erna vertelde wat en ik hoorde iets over een ...touwtje??? Touwtje in de auto... Dat werd me toch bijna te gek. Maar goed, rustig en geduldig als ik ben keek ik toe wat er gebeurde. We reden weer naar huis en...ik zag geen touwtje...puh, hé Gelukkig... Maar vandaag gingen we naar buiten. De clicker, brokjes en een touwtje mee. En ja, of ik wilde of niet...mijn takenpakket werd weer wat uitgebreid. Na een paar keer begreep ik het en nu trek ik ook de deur van de auto dicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten