zaterdag 4 mei 2013

Van de week was wel een heel bijzondere week, samen met mijn vrouwtje waren we een week te gast op een heel groot schip. De Henri Dunant.
We voerden over Nederlandsche wateren en zagen het Hollands landschap aan ons voorbij komen. Dinsdag was een heel bijzondere dag, we lagen op het ij, waar de koning en zijn familie langs voer. Ik vond het wel veel lawaai, zeker toen er een hele grote boot langs voer waar vanaf saluutschoten kwamen. Maar zoals ik ben, ik keek wat op en ging verder met mijn werk.


Want ik werkte  gewoon door deze week.
Aan de hut hing een touwtje..


De lift oproepen leerde ik goed aan...( tien keer per dag ging ze heen en weer, gastenhut, restaurant, zonnendek...)

Maar vooral genoten we van elkaar.



 



Het vrouwtje lag heerlijk op het dek, en ik natuurlijk naast haar.

We wandelde heel veel kilometers als we aan de wal lagen en tijdens het eten sliep ik. Wat een indrukken allemaal, dat moest ik af en toe wel verwerken hoor :-) Dan droomde en piepte ik terwijl ik sliep.

  Ook ging ik op een ochtend aan wal met een vrijwilliger omdat de loopplank niet uit kon. Marlies met een zwemvest en ik met mijn tuig om.. Dat leverde een leuke plaatje op :-)

We hadden samen een heerlijke week en regelmatig werd er in mijn oor gefluisterd dat ik het heel goed deed en dat ze trots op mij is omdat ik het zo goed doe :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten